Загальна кількість переглядів сторінки

5. Масове розсилання публікації


Для відправлення публікації кільком особам можуть знадобитися засоби масового розсилання. Процес масового розсилання можна організувати відповідно до ваших потреб. Якщо вам необхід­но розіслати публікацію у вигляді листа, можна скористатися традиційним масовим розсиланням. Як здійснювати таке розсилання, ви дізнаєтесь, працюючи з Microsoft Office Outlook.
Якщо ви хочете розіслати публікацію в електронному вигляді, можна скористатися засобом злиття, який також призначено для масового розсилання.
Обидва методи розсилання публікації дуже подібні, проте кожен має свої особливості, що визначаються вихідним документом, який ви отримуєте в результаті застосування певного методу.

5.1. Злиття

Публікація для масового розсилання подається у вигляді документа. Якщо ви хочете забезпечи­ти масове розсилання, відкрийте в області завдань панель Злиття. У ній відображаються інструк­ції майстра злиття.

5.1.1. Вибір списку одержувачів

Вибір списку одержувачів передбачає обрання файлу джерела даних, який містить унікальну інформацію для додавання до публікації. Файл даних може містити список імен і адрес, дані про продукт або зображення. Як і в текстовому редакторі, в Publisher впроваджено нові можливості вибору джерела. Можна скористатися такими джерелами:
списком контактів Microsoft Office Outlook;
файлом бази даних Microsoft Office Access;
текстовими файлами з адресами тощо.
Вибирати джерела даних та вказувати одержувачів можна у вікні, яке відкриється після того, як клацнути посилання Редагувати список одержувачів на панелі Злиття. Принцип керування цим списком дуже простий, і в ньому легко розібратися. Зокрема, ви можете скористатися засобами фільтрування, сортування та пошуку даних і додавання зовнішніх списків (рис. 18).


Рис. 18
5.1.2. Підготовка публікації

Під час злиття публікації об'єднуються в документ, який містить однакові для всіх копій відомості, та унікальні для кожної копії покажчики місця заповнення інформації. Після створення публікації додайте до неї потрібний додатковий текст, який має відображатися в кожній версії публікації злит­тя, наприклад, привітання, а також покажчики місця заповнення унікальних даних, наприклад, адреси.
Після створення списку одержувачів можна перейти до наступного етапу, клацнувши посилання Далі: Підготовка публікації, яке розміщене в нижній час­тині панелі Злиття. Потім ви можете до­дати обрані адреси в ті місця публікації, з якими хочете зв'язати поля масового розсилання. Якщо цього ще не зроблено, вставте текстове поле, введіть текст, який має відображатися в кожній версії публі­кації злиття, і додайте покажчики місця заповнення унікальної інформації.
Поки що ви бачите лише попередній пе­регляд, фізичне злиття документів ще не відбулося.

Рис. 19
Ви можете змінити адресу одержувача, якщо виберете іншого одержувача в по­лі Попередній перегляд одержувача па­нелі Злиття (рис. 19).

5.1.3. Створення злитих публікацій

Щоб перейти до останнього етапу злиття публікації та джерел даних (рис. 20), клацніть посилання Створення злиття публікацій на панелі Злиття.


Рис. 20

На цьому етапі ви можете обрати один із трьох способів створення злитої публікації.
Друк. Публікацію можна відправити безпосередньо на принтер. У цьому випадку буде надру­ковано стільки екземплярів публікації, скільки адресатів міститься у списку. Якщо клацнути посилання Попередній перегляд друку, ви зможете побачити остаточний вигляд публікації пе­ред друком. У цьому разі нова публікація не створюється. Усі процеси відбуваються з одним файлом.
Злиття в нову публікацію. Якщо злита публікація може знадобитися вам у майбутньому, наприклад для друку в професійній службі друку, необхідно зберегти злитий документ. Для цього вам потрібно клацнути посилання Злиття в нову публікацію.
Додавання до наявної публікації. У цьому випадку в кінці іншої публікації буде додано сто­рінку, що містить поля злиття для масового розсилання. Публікація, до якої додається така сторінка, на момент додавання має бути закритою. Якщо файл відкрито, злиття не відбудеться.
Щоб перейти до останнього етапу злиття публікації та джерел даних (рис. 20), клацніть посилання Створення злитих публікацій на панелі Злиття.

5.2. Створення листа

Ви можете здійснити масове розсилання публікацій у вигляді електронного повідомлення. Завдя­ки цьому повідомлення буде розіслано багатьом одержувачам. Під час створення листа потрібно виконати ті самі дії, що й для забезпечення злиття. Єдина відмінність – у результаті ви отримаєте електронне повідомлення.
Отже, для створення листа потрібно виконати такі дії.
Визначити джерело списку одержувачів. Оптимальний варіант – використання списку контактів із Microsoft Office Outlook 2007. Проте можна застосовувати й інші зовнішні списки, зокрема різні бази даних, таблиці або текстові файли.
Підготувати публікацію, тобто додати поля злиття безпосередньо в публікацію.
Переглянути результат злиття.


5.2.1. Перегляд результату злиття

Якщо ви правильно виконали два пер­ших етапи, можна переходити до тре­тього. На цьому етапі ви перевіряєте результат злиття. Клацнувши посилання Попередній перегляд повідомлень елек­тронної пошти (рис. 21), ви виведете на екран зміст електронних повідомлень в Internet Explorer.

Рис. 21

Якщо ви переконалися у правильності своєї публікації, можете надіслати її, клацнувши посилання Надсилання пові­домлення електронної пошти. У діалого­вому вікні, що відкриється (рис. 22), вне­сіть додаткову інформацію в полі Тема. Перевірте дані в полі Кому, де мають міс­титися електронні адреси одержувачів. Щоб переглянути всі адреси, скористай­теся полем попереднього перегляду вни­зу діалогового вікна. Коли все буде гото­во, клацніть кнопку Надіслати, після чого буде автоматично встановлено з'єднання з обліковим записом електронної пошти. Якщо на вашому комп'ютері встановлено з'єднання з Інтернетом, електронні пові­домлення буде надіслано одержувачам.

Рис. 22

Немає коментарів:

Дописати коментар