Загальна кількість переглядів сторінки

2. Створення публікації



У програмі Microsoft Office Publisher містяться різноманітні шаблони, впорядковані за категоріями. На їх основі можна створювати публікації та інші документи.

2.1. Початок роботи

Створюючи нову публікацію, бажано заздалегідь визначити, якою вона має бути. Тоді відразу після відкриття програми ви зможете обрати потрібний шаблон. Завдяки службі пошуку ви легко знайдете необхідний шаблон. Після запуску Microsoft Office Publisher 2007 відкриється вікно Поча­ток роботи з Microsoft Office Publisher 2007, призначене для того, щоб допомогти розпочати робо­ту тим, хто ще не працював у цій програмі (рис. 1).
Рис. 1

Це вікно поділено на три області. У лівій його частині подано список доступних категорій шаблонів. У центрі вікна відобра­жаються самі шаблони, коли ви обираєте певну категорію. За замовчуванням у центрі вікна відображаються категорії з найуживанішими шаблонами. У правій частині вікна розмі­щені публікації, над якими ви працювали останніми.
Коли ви обрали шаблон, але ще не створили публікацію або документ, можете задати параметри майбутньої публікації на панелі Настроювання (рис. 2).


Рис. 2
Можна задавати такі настройки.
У списку Колірна схема обрати комбінації кольорів для оформлення публікації.
Задати у списку Схема шрифтів комбінацію шрифтів, які будете використовувати в публікації.
У списку Службові відомості обрати набір службових відомостей (користувацькі групи відо­мостей про користувача або організацію, які можна швидко вставити у відповідне місце публі­кації). Набори службових відомостей містять такі компоненти, як ім'я користувача, посаду, назву організації, адресу, номер телефону або факсу, адресу електронної пошти, додаткові відомості або девіз та емблему. Відомості з обраного набору будуть завантажуватися в обраний шаблон. Типовий приклад – створення візитної картки. Візитну картку можна заповнити заздалегідь, внісши інформацію до набору відомостей. Щоб створити набір відомостей, в який ви додасте свої дані, виберіть пункт Створити новий, а щоб видалити або змінити його, відкрийте публіка­цію та скористайтеся командою Службові відомості меню Редагування. За її допомогою ви від­криєте діалогове вікно Службові відомості (рис. 3), в якому можна змінити набір відомостей або повністю його видалити.


Рис. 3

Крім панелі Настроювання для певних типів шаблонів може з'являтися панель Параметри. У ній можна змінювати, наприклад, розмір сторінки, макет тощо.
Щоб одержати доступ до інших параметрів нової публікації, клацніть кнопку Створити, і нова публікація буде відображена у вікні програми. Тепер ви можете редагувати її та вносити зміни в текст шаблону.

2.2. Область завдань

Ця область завжди відображається в лівій частині вікна програми під час роботи над публікацією. Вам потрібно навчитися працювати з областю завдань, оскільки це дуже корисний засіб, який до­поможе вам створювати та редагувати публікації. Для керування вмістом області завдань можна використовувати стрілки в її верхній частині. Коли ви їх клацаєте, відкриваються інші панелі області завдань, в яких можна змінювати параметри. За замовчуванням в області завдань відображається панель Форматування публікації (рис. 4).



Рис. 4

2.2.1. Завдання Publisher



Рис. 5

Завдання Publisher – це одна з панелей програми (рис. 5). Якщо у вас вона невідкрита, то можете вивести її на екран, клацнувши кнопку Завдання Publisher. На цій панелі можна знайти покрокові інструкції щодо того, як працювати із вмістом сторінок, створювати, форматувати або редагувати окремі елементи. Ця панель також містить засоби для швидкого створення публікацій та засоби, що використовуються найчастіше. Ви зможете значно збільшити швидкість роботи, навчившись вправно користуватися посиланнями панелі Завдання Publisher для переходу до певного діа­логового вікна або функціонального засобу, щоб здійснити необхідні модифікації.

2.3. Заміна одного шаблону іншим

За допомогою панелі Форматування публікації можна легко змінити обраний шаблон. Для цього в області Параметри потрібно клацнути кнопку Змінити шаблон. Відобразиться сторінка, на якій можна обрати інший шаблон. Обравши потрібний шаблон, клацніть ОК. Відкриється діалогове вік­но Змінення шаблону (рис. 6), в якому вам потрібно вказати, чи новий шаблон буде застосовано до поточної публікації чи для створення нової публікації. Якщо ви застосовуєте шаблон до поточ­ної публікації, у вас залишиться той самий вміст публікації, а зміняться лише її макет та графічне оформлення.



Рис. 6

2.4. Зайвий вміст

Ви можете змінювати тип публікації, застосувавши новий шаблон. Наприклад, якщо ви розпоча­ли роботу із шаблоном Буклет, то можете вставити в нього такі об'єкти, як таблиця або рисунок WordArt. Потім ви вирішили, що замість шаблону Буклет краще скористатися шаблоном Бюлетень.



Рис. 7
Коли ви зміните шаблон поточної публікації, в області Зайвий вміст панелі Форматування публіка­ції буде автоматично розміщено об'єкти, що не ввійшли до нового шаблону публікації (рис. 7).
Ви будете вирішувати, чи вставляти у змінену публікацію об'єкти, що потрапили в область Зайвий вміст (такими об'єктами можуть бути таблиці, марковані списки, об'єкти WordArt), чи просто видалити їх. Інформація зберігатиметься в цій області, доки ви не закриєте публікацію. Коли ви закриватимете програму, на екрані відобразиться повідомлення про наявність інформації щодо зайвого вмісту.

2.5. Бібліотека вмісту

На відміну від області Зайвий вміст панель Бібліотека вмісту слугує для збереження тих компо­нентів документа, які часто використовують. У бібліотеку вмісту можна вручну додавати різні об'єкти, зокрема емблеми, об'єкти WordArt тощо.
Бібліотека вмісту може включати до 64 категорій. Ім'я кожної категорії може складатися максимум із 128 символів. Якщо ви хочете додати певний об'єкт у бібліотеку вмісту, клацніть його правою кнопкою миші та в контекстному меню виберіть команду Додати до бібліотеки вмісту. Відкриється діалогове вікно зі списком категорій, в одну з яких ви можете помістити свій об'єкт (рис. 8). Якщо ви хочете створити нову категорію, клацніть кнопку Редагувати список категорій. Обравши потріб­ну категорію, клацніть OK.



Рис. 8
Доданий вміст тепер буде доступний для всіх публікацій, оскільки він міститься бібліотеці вмісту (рис. 9). За потре­би його можна використовувати повторно. Панель Бібліо­тека вмісту розміщена в області завдань. Компоненти біб­ліотеки вмісту ви можете сортувати за певним критерієм, який можна вибрати у списку Сортувати за. Якщо вам потрібно, щоб у нижній частині панелі Бібліотека вмісту відображалися ескізи компонентів бібліотеки, то потрібно встановити прапорець Відображати ескізи.

Рис. 9
Якщо ви певний час попрацюєте з бібліотекою вмісту, в ній може накопичитися багато різних компонентів. Для їх пошуку в бібліотеці вмісту передбачено спеціальний механізм. Ви можете шукати компоненти за категорією або типом вмісту (це можуть бути таблиці, текстові поля, об'єкти WordArt, форми тощо).
Компоненти з бібліотеки вмісту додаються в публікацію так само, як і з області Зайвий вміст. Для цього потрібно лише клацнути стрілку меню, що розміщена біля потріб­ного об'єкта, та обрати команду Вставити. Об'єкт буде додано в публікацію, після чого ви зможете з ним пра­цювати. Якщо ви хочете видалити об'єкт із бібліотеки, клацніть стрілку меню та оберіть команду Видалити.


Немає коментарів:

Дописати коментар